25.01.2010

Müge Ran'ın Bana Hediyesi

''htp://karaklm.com adresli''
Karakalem Dergisinin İnternet Sitesine üye oldum, yakın geçmişte. 1700'e yakın üyesi olan bu sitede, güzel paylaşımlar oluyor. Bu siteden Müge RAN ile arkadaş olduğumda, dün gece sayfama gelip, bana bir şiir hediye etti. Bir şiiri hediye olarak almanın güzelliğini bilir misiniz siz de?
Hediye algılarımızın içine acilen alınması gereken bir öneri olarak kabul edin lütfen bunu. Aldığım dizeler, NAZIM HİKMET'E ait olduğu için miydi sevincim? Sanırım evet...
Sitemi takip edenler bilir; benim HP Servisiyle olan sorunumu. Biliyor musunuz bir dakika önce zil çaldı. Gelen UPS Ödemiş görevlisiydi ve bana bir paket teslim etti. Ne olabilir? Tabii ki PC' im geldi. Paketi açmadan, başlamış olduğum yazımı siteme bırakmayı tamamlamak istedim.
Bundan sonra yaşayacakalrımdan bir öykü daha çıkar mı? Bilemiyorum! Ama ben sadece TEŞEKKÜRLER HP DESTEK BİRİMİ demek istiyorum. Merak dorukta şimdilik hoşça kalın...
Müge RAN'IN HEDİYESİ......
*******

Hoş geldin kadınım benim hoş geldin
yorulmuşsundur;
nasıl etsem de yıkasam ayacıklarını
ne gül suyum ne gümüş leğenim var,
susamışsındır;
buzlu şerbetim yok ki ikram edeyim
acıkmışsındır;
beyaz ketenli örtülü sofralar kuramam
memleket gibi yoksuldur odam.

Hoş geldin kadınım benim hoş geldin
ayağını bastın odama
kırk yıllık beton, çayır çimen şimdi
güldün,
güller açıldı penceremin demirlerinde
ağladın,
avuçlarıma döküldü inciler
gönlüm gibi zengin
hürriyet gibi aydınlık oldu odam...

Hoş geldin kadınım benim hoş geldin.

Saygılarımla;
hoşçakalın:)

Hiç yorum yok: