19.05.2010

Merhaba Dostlar!

Merhaba dostlar;
Yakın geçmişte iki ay internete daha az ve de ev ortamındaki kullanım rahatlığından uzakta kalmamdan dolayı, fazla zaman ayıramadım. Bu süre içinde bloğumdan sizlerle paylaşmaktan onur duyduğum paylaşımlarım da sekteye uğramış oldu. Kağıt kalemden uzaklaşamadım, gene notlar alıp, öyküler yazmaya çalıştım ama paylaşma olanağım yoktu. Bir süre daha beni de mutlu eden bu paylaşımıma zaman ayıramıyacağım galiba. Yeni paylaşımlarımın olmadığı bu süreçte bile bloğumu ziyaret edenlerin olduğunu görmenin mutluluğunu sizinle paylaşmak istedim, teşekkürler...
En kısa zamanda gene yazmaya daha çok zaman ayırıp, sizlerle de paylaşmanın yolunu bularak, beni mutlu eden bu uğraşıma kavuşmak istiyorum, bunun için de kısa bir süreç gerektiğini görebiliyorum, saygılarımla...

Hiç yorum yok: