28.05.2011

Aynı Güneşin Çocuklarıyız:))


Blogumu seviyor ve düzenli olarak zaman ayırıyordum. En son paylaşımımın üzerinden bir ay geçmesine rağmen bir yenisini ekleyemedim. Biraz önce fırsat bulup blogumu açtığımda yeni izleyicilerimin geldiğini gördüm. Merhabalar efendim! Hoşgeldiniz demek istedim kendilerine de! Zamanlarını alabildiğim tüm arkadaşlara aynı jesti yapmıştım...
Bloglara uğrarız da izleyici olma zahmetine katlanamayız nedense? Blogumda istatistiklere düşen geçen haftanın okuyucu sayısı şöyle olmuş:
Türkiye 74
Slovenya 4 (Slovenya'dan hiç okuyucum olmamıştı)
ABD 4
Rusya Federasyonu 1
Ukrayna 1
Yarısının beğenisini kazanıp, izleyici kitlemize katıldıklarını düşünmek bile heyecanlandırıyor insanı...
Dünyanın Kuzeyindeydim geçen ay, hemen akabınde ülkemin doğusuna uzandı yolum. İsveç ve Diyarbakır izlenimlerimi yakın zamanda paylaşmak isterim sizlerle de. Varlık nedenim olarak kabul ettiklerim; büyümeye başlayınca önce eğitim, sonra iş, daha sonra da eş derken, yuvadan uçuverdiler zamanı gelince! Bu kadar uzak ve de bu kadar ters yönde uçuşlarını noktalamalarına ne demeli? Bilemiyorum! Kader demek, en kestirme ve en kolay yolu olsa gerek:))
Sevgilerimle, daha detaylı paylaşımlarda buluşmak üzere, şimdilik hoşça kalın dostlar:))

Hiç yorum yok: