13.01.2010

Site İzleyicilerime Merhaba!

Keremcan ve Korgun Bey, izleyici linkimden giriş yapıp bu siteyi takip ettiklerini benimle paylaşmış oldular. Korgun Bey, mesaj bırakıp, Hocam yazılarınızı ilgiyle ve severek takip ediyorum demiş. Ben de kendisine teşekkür ediyorum. Yazmayı sevenler arasında sıkça kullanılan bir ifade vardır: ’’Bir kişi bile okusa, özenle yazmaya, paylaşmaya devam edeceğim.’’ İmin farklı versiyonları ile pek bir sık kullanılan bir laftır bu.
Her ne kadar izleyici linkimde iki kişi var gibi görünse de sitemde sayaç var ve bana her gün kaç kişinin, hangi adresten siteye girdiğinin listesini sunuyor. Övünmek gibi algılamazsanız yabancı ülkelerden, bu siteyi bir şekilde görenler, şimdi de yeni yazı bırakmış mı acaba hoca? Diyerek girdiklerini, ben sayacımdan görebiliyorum. İşin kötüsü aynı gün içinde HP destek biriminden de girmişler ve ALLAH KİMSENİN YOLUNU; HP SERVİSLERİNE DÜŞÜRMESİN! İsimli öyküyü onlar da görmüş ve okumuşlar...
Teknoloji harika bir şey, ben de emekli öğretmen olarak kıyısından, köşesinden tutunup, yararlanmaya çalışıyorum. Bu arada öğrenme emek sonucundaki güzel bir kazanım, Hem hoşuma gidiyor, hem de beni mutlu ediyor bu paylaşımlarım. İzleyicilerim için benim de zaman içinde hediye kampanyam olacak tabii! Ama siz izleyici linkinden giriş yapmazsanız, eee kusura bakmayın, bu sitemin okuyucusu olduğunuz halde, kampanya dışında kalacaksınız. Sizin adınıza üzgün olduğumu belirtmek istiyorum. Dağıtılan hediyeleri gördüğünüzde bana:
- Hocam bak Tanıma mı? İle başlayan yazı diziniz, şunla, bunla devam ediyor. Hepsini bir çırpıda sayıvereyim sana, demeniz de kampanya dışı kalmanızı engelleyemeyecek, duyurulur. Saygılarımla:)
08.01.2010 da HP İstanbul Destek Birimi bana bir müşteri numarası vermişti ya. Hani üç gün içinde kargo emekçisi gelip, bu hatalı üretim cihazını benden alacaklardı. Hem de evimden alıp, eve teslim edeceklerdi. Şu anda 13.01.2010 henüz bir gelişme yok. Buradan bir öykü daha çıkar da yazık değil mi benim paracıklarıma? HP yetkililerine duyurulur.

Hiç yorum yok: