3.10.2009

Bu Kez Muhatap Alınmak Beklentisiyle!

15.Eylül.2009 tarihli yazımın başlığı‘’ HALKLAR LAYIK OLDUĞU YÖNETİMLERE KAVUŞURMUŞ’’ idi…
Biraz önce acil bir ihtiyaç için mahalle bakkalı kapanmadıysa, aceleciliği içinde apartmanın merdivenlerini ikişer üçer hızla iniyordum ki! Komşumu taburenin üzerinde kapı silerken gördüm, gülümseyip, selamlaşarak hızımı kesmeden iki adım daha attığımda, komşum:
- Kadriye Hanım, senden yazında belirtmeni istediğimiz bir konu vardı. Ne oldu yazmadın mı? Yoksa ilgilenen mi olmadı? Dedi…
- Yazdım da! O yazıda başka öneri ve beklentiler de vardı. Onlar daha çok dikkat çekti galiba. Sizin dediğiniz konuda, geri dönen henüz olmadı, dedim…
Komşularımın dile getirilmesini istediği ve yazımda yer almasına rağmen bu güne kadar havada kalan bu beklentimizi ifade eden cümleyi bir kez daha aynen sizlerle paylaşma gereği duymuş oldum. Cümle aynen şöyleydi:
‘’ Stadyumlar ortak kullanım hakkımız olan mekânlarımız arasında değil mi? Peki öyleyse; ilçemizde stadyumun kapıları, bu kapalı mekânda yürüyüş yapmak isteyen kadınlara, kimler tarafından? Ne gerekçeyle kapalı tutulmaktadır?’’
Sorumuzu yanıt alabilme adına; o kapalı mekânda yürüyüş yapmak isteyen kadınlardan gelen talep üzerine, bir kez daha yenilemiş olalım! Bu kez kendisini bu sorunun muhatabı sayanlardan; gerekli yanıtı almak beklentisiyle!
Saygılarımla! Hoşça kalın…

Hiç yorum yok: