10.02.2010

HP Destek Birimine Merhaba! Ben Geldim Demeyi Hiç Sevmesem de! Maalesef Kapıyı Çalan Gene Ben Oldum...

Dün gene HP dizüstü bilgisayarım sorun vermeye başladı. Mücadeleyi başlatıp, kalıcı çözüm almak gerekecek. Biraz önce garanti belgesi ve fatura çıktılarımı alıp, HP Destek birimine cihazımla birlikte gönderebilmem için gazeteye gelmiştim. Bilgisayaralardan birini boş görünce, kısa süreliğine geçtim başına. Bunu yazabilme fırsatım oldu, bilgisayarın sahibi Kamuran Kardeş habere çıkmış, döndüğünde tabii ki bana kibarlık olsun diye:
- Tamam hocam ya! Bak sen işine...
Demeyecektir, oysa ben sizinle Aziz Nesin'e Mektuplar yazı dizimizin 08.02.2010 ve 13.02.2010 tarihleri arasında gazetede yayınlanan bölümlerini paylaşmak istiyordum.
Garanti süresi dolmak üzere olan HP dizüstümü en kısa zamanda tekrar destek birimine postalayacağım. Bu kez sizinle:
- Helal olsun HP duyarlılığına. Üretim hatalı cihazı benden alıp, bana da gıcır gıcır yenisini gönderdiler arkadaşlarrr demek istiyorum.
Belki diyebileceğim de yerel gazetedeki yazılarım için gene internetcafe günleri başlayacak anlamına da geliyor ki bu! İşte bunu hiç sevmiyorum. Oradaki çoluk çocuk da bana uzaylı gibi bakıyorlar zaten, demeselere de benim okuyabildiklerim şöyle:
''Teyze bu kış kıyamette ne işin var senin buralarda? Otursana sen sıcacık evinde!'' diyorlar gibi geliyor bana ama karşılıklı bir konuşma olmadığından bu,sözler devre dışı kalmış oluyor.
HP DESTE BİRİMİ YETKİLİLERİNE SESLENMEK İSTİYORUM.
EYLÜL AYI İÇİNDE CİHAZIM SİZDEYDİ HEM DE BİR AYDAN FAZLA BİR SÜRE KALDI.
OCAK AYI İÇİNDE CİHAZIM SİZDEYDİ, BU KEZ ÇABUK GELDİ DE ANLAŞILAN BU PC SİZİ BENDEN DAHA ÇOK SEVİYOR OLMALI Kİ GENE KAPATTI KENDİNİ BANA AÇILMIYOR...
EN KISA ZAMANDA GENE KAVUŞACAK SİZ DE! ALLAH MUHABBETİNİZİ HİÇ BOZMASIN, BENİM BEKLENTİM DE ŞU:
- LÜTFEN BENİ DAHA FAZLA UĞRAŞTIRMAYIN, CİHAZIMI ALIN SİZİN OLSUN! BANA DA YENİSİNİ GÖNDERİN:)
Bunu Büyük Tire Gazetemizden, blogumdan ve facebook sayfamdan şu şekilde paylaşamk istiyorum:
TEŞEKKÜRLER HP!
DEYİP, GÜZEL BİR METHİYE DÜZMEZ MİYİM SİZE BEN?
Ne zaman görüşebileceğimizi bilemiyorum. Saygılarımla, hoşça kalınnnn:)

Hiç yorum yok: