13.02.2010

O Proje Havada Kaldı!


12.02.2010 Star Ana Haber bülteninde dikkatimi çeken bir durumu sizlerle paylaşmadan yapamadım. Güngör Uras diyordu ki! Dün gece:
- Nüfusumuz 14 milyon iken, büyükbaş hayvan sayımız o yıllarda 16 milyondu! Zamanla nüfusumuz artıkça, çoğalması gereken et kesimine uygun hayvan sayısında, ters orantı işledi ve azalmaya başladı. Ve günümüzde kişi başına yılda 8kg et tüketimi yapılacak kadar azaldı.
Ve biz şimdi; ithal et tüketimine yasal izin vermeli miyiz? Yoksa vermemeli mi? Konusunu tartışır olduk! Oysa tükettiğimiz et miktarının içinde ithal et oranı küçümsenmeyecek boyutta, derken…
Biz kendi kendine yeten; 8 ülkeden biriydik,oysa! Hatırlatmasını yapma gereği duydum bu satır arasında size...
Haberin devamında Sayın Uğur DÜNDAR da şöyle dedi:



- Çok değil daha 1986 da rahmetli Adnan Kahveci’nin; bir projenin üzerindeki çalışmasında, haberci olarak, ben de çok yakınlarında bulunuyordum. Meralara ve et kesimine uygun hayvanların üretiminin artırılmasına yönelik bir projeydi bu! Ve rahmetli ne yazık ki bu projesini hayata geçiremeden; geçirdiği bir trafik kazasının sonucunda, hayata veda ettiler!
Ve bu proje havada kaldı; ondan sonra da sahiplenen çıkmadı, dediler…
Şimdi size sormak istiyorum:
- Büyükbaşların oyununu bozan bu projeye ve benzerlerini hayata geçirebilmek için yüreğini, canını, varlığını ortaya koyabilecek kaç duyarlı siyasetçimiz ve aydınımız kaldı ki?
Bu ülkenin üzerinde oynan oyunları görmek, bozmak için lütfen daha duyarlı olalım! Avucumuzun içinden, ayaklarımızın altından kayıp giden o kadar çoook hak kayıplarımız var ki!
BÜYÜKBAŞLARIN OYUNLARINI BOZMA ADINA!
‘’ Biiiii şeeyyy yapmalıııı!!!
…. Biii şeeey yapmalı….
Bİİİ ŞEEYYY YAPMALI!’’
Gene HP im sorun vermeye başladı. Ve ben yerel gazeteye yazı dosyası hazırlamak için geldiğim internet cafedeyken dün akşam haberlerinde, çok dikkatimi çeken bu haberi sitemden sizlerle de paylaşmak istedim.
Dün kaleme aldığım bir yazım daha vardı ama onu da şimdi Worde geçirmeye göze alamıyorum, yüksek müzik ve çoluk çocuğun oyun heyecanın dışa yansıması olan yüksek seslere daha fazla dayanamayacağım...
SON ALTI AYDIR, BENDEN ÇOK SERVİSTE VEYA ARIZALI KALAN ŞU HP’yi 15.02.2010 DA GENE İZMİR’DEKİ SERVİSİNE BIRAKMAK ZORUNDAYIM! HAK ARAYIŞINDA BULUNAN, BİR TÜKETİCİ OLMAK GERÇEKTEN ÇOK ZOR BİR SÜREÇMİŞ! BU CİHAZI YENİSİYLE DEĞİŞTİRESİYE KADAR UĞRAŞMA KARARLIĞINDAYIM!
Garanti sürem dolmak üzere, kaybeden taraf olsam da sizinle paylaşacağım…
Saygılarımla, hoşça kalın…

Hiç yorum yok: