7.10.2010

İnsanları Sevdim



Merhaba Sayın NESİN;
Siz tanık oldunuz mu bilemiyorum da? Bizim şimdilerde sosyal platformlarımız var facebook, twitter gibi sanal olanından. İçimizi boşaltır olduk oralarda videolar da cabası…
Biraz önce bir sayfa arkadaşımın paylaşımını gördüğümde, klavyemin üzerinde dolandı gene parmaklarım, döktüm içimdekileri, adınız da geçtiydi, kısa bir mektup olarak sizinle de paylaşayım da görün halimizi, kızın kızabildiğiniz kadar!
Hiç güzel şeyler yazamıyorum ya size, özür dilemek işe yarayacaksa, özür dilerim!
Paylaşılan şiir ve içimden gelen tepki şöyle gelişti, sevgilerimle...
İNSANLARI SEVDİM
Biliyorum, suçluyum…
Razıyım cezama
Çalmadım, öldürmedim ama
Daha kötüsünü yaptım
Naaptım biliyor musunuz Hâkim Bey?
Tuttum insanları sevdim!
CAN YÜCEL
Ekleyen: CHP

Can Yücel gerçekten insan sevgisiyle doluymuş ki!
Bu kadar güzel şeyler bırakıp gitti!
Bu sözü yayınlamaya değer bulan CHP de! Keşke bizim onu sevdiğimiz kadar, insanları sevseydi de!
BİR KERECİK OLSUN BİZİ HÜSRANA UĞRATMAYACAK KADAR; TABANIYLA BÜTÜNLEŞEBİLSEYDİ:((
İktidar coşkusunu bir kerecik olsa bize de yaşatabilseydi!
İçindeki sen ben kavgasını bitirip; gerçek tabanı olan emekçiden de oy alabilseydi!
Keşke sokaklarda, parklarda, toplu halde bulunulan her yerde; tanıdık, tanımadık insanlara ama diye başlayıp söze, CHP yi savunmak zorunda kalmasaydık...
Bu gün ilaç almak için eczaneye gittim, gene aynı durum!
Çok sevdim, çok çabaladım, çok savundum yeri geldi, bedel ödemeyi boynumun borcu saydım! Ondandır sanırım herkesin ikili sohbetin odak noktasına getirip CHP yi bırakması.
İki metre bez üzerinde tartışmayı aşıp; aş, iş, üretim, istihdam, satılanlar, geriye kalanlar... vs...vs... konuşulsa biraz:(((
Öğretmensiz okullar, okulsuz öğretmenler!
Diplomalı işsizler!
Diploma uğruna yad ellere gidip de barınacak yer bulamayanlar!
Pazar artıkları için kavgaya tutuşan analar; yoksunluğundan utanıp, el içine çıkamayan babalar konuşulsa biraz da!
Beklentilerimiz malum, saymakla bitmez de....
Baktım olmayacak bugünkü ayak üstü sohbette son sözüm:
- Dip denen yer neresi ise, hızla ama hızla, hepberaber düşelim, orayı da görelim ki belki elele tutuşarak, yanan canımızı kurtarmanın adına yukarılara doğru hep birlikte kulaç atmayı öğrenebiliriz ne diyeyim, haklısınız dedim:(((
'' Bataklığın içinde debelenip duruyoruz! Yönetimimizi ellerine teslim ettiğmiz, iyi niyetli aptallarla! Kötü niyetli alçaklar...''
Sözü, Aziz NESİN'E ait biliyorsunuz! Anımsadım ama dillendiremedim tabiiii kiii:(((
Dino da; bunca yoksunluğun içinde, bunca kitle, huzur içindeyse, ben elime fırça ile boya falan alamam; MUTLULUĞUN RESMİNİ DE YAPAMAM! Diyormuş zaten:)))
Yakın zamanda biz de herşeye rağmen İNADINA CHP diyemiyeceğiz galiba:((((

ZAMAN EN DEĞERLİ VARLIĞIMIZDIR!
SİTEM İÇİN AYIRDIĞINIZ SÜRELER İÇİN SAĞOLUN DOSTLAR!
TAKİP ETTİĞİNİZ SÜRECE, SEVEREK YAZIP, PAYLAŞMAYA ÇALIŞACAĞIM.
İYİ Kİ VARSINIZ! SEVGİLERİMLE...
04.12.2010 biraz önce gün içinde en çok tık alan bu yazıma ne yazmıştım ki deyip, geri dönüp baktım. Bakmakla kalmayıp, bu eklemeyi yapma gereği duydum.
07.10.2010 da paylaşılan bu yazıda; CHP'den beklediğim çıkışı görememekten dolayı, epeyce etkilenmişm ki böyle bir yazı çıkmış ortaya.
Ama gidişat hiç hoş değil!
TEOKRASİ SÜRÜNEREK YOL ALMAKTA
DEMOKRASİNİN KAPISINI ÇALMAK İÇİN...
BU durumda CHP adına o koltuğa bir çeket koysalar; bugünümüzden iyi olacağı kesindir, deyip! Birleşme bütünleşme zamanıdır dostlar.
ŞERİATA KARŞI KEMALİZMİ KORUMA, YAŞATMA ADINA BİRLEŞMEK BÜTÜNLEŞMEK ZORUNDAYIZ!
Ben facebooktan zamanımı bu doğrultuda harcar oldum, umarım bir yararı oluyordur. Yaşamın içinde de zaten bundan kaçmam olası değil...
Yukarıdaki:
Yakın zamanda biz de herşeye rağmen İNADINA CHP diyemiyeceğiz galiba:((((
Sözünü silmeyeceğim ama kurultayda gene iç çekişmeler yaşamazsak, oyum kesin CHP'ye olacak!
Ama memleketin sürüklendiği bu tehlikeli durumlara rağmen, CHP de hala koltuk ve güç savaşı verilecekse eğer; bu da kurultayda belli olacak! Siyaset cambazlarından bıktık...
KİMSE PARTİLİ DOĞMAZMIŞ!
İLKELERİMİ BİREYSEL MENFAATLERİNE ARAÇ YAPANLAR, ASLA VARILACAK AMAÇ OLAMAZLAR DERİM!
ÇOK AZ BİR ZAMAN KALDI;
UMARIM BÜTÜNLÜK İÇİNDE BU SEFER KAZANAN TARAF OLURUZ!

Hiç yorum yok: