12.01.2011

Adsenseye Para Kazandırın Olmalı...

AdSense ile Para Kazanın;
Değil bunu! Adsenseye para kazandırın şeklinde değiştirmek gerek. Blog okuyucularım çoğalınca, bu sistemi yapılandırdım reklam verenler gün geçtikçe çeşitlendi. Bu kadarını ben de beklemiyordum doğrusu. Facebookun çok yararı oldu sanırım, orada paylaştıkça bloğumdaki yazılarımın html sini, okuyucu sayısı hızla katlanarak arttı!
Bu sisteme girerken bazı kurallar var. Reklamları tıklamayacağım da bunlardan birisi. Meraklı bir toplumuz biz ya!
Ben de tıklamayacağım dedim ama bir süre sonra dayanamayıp, bazı reklamların içeriğini merak edip, tıkladım. Hesap haneme dolarlar yazılmaya başlamıştı ki! Dün hesabımı kapatmışlar bu gerekçeyle.
Aslında 5 $ benden 10 bundan derken bu sistemi kuranlar; bal gibi iyi para kazanıyordur...
Sistemi yapılandırdığıma pişman oldum! Adsenseye para kazandırmaktan başka bir şey değil bu sanırım. Gerçi bu paraları şirketlere geri iade edeceğiz demişler ama bana pek mantıklı gelmedi! Bunu adı bal gibi:
Adsenseye Para Kazandırın Olmalı...

Hiç yorum yok: