19.03.2011

Sizce, Geri Dönerler mi?


17 Mart'ta Sayın Süheyl Batum'a bir mail gönderdim. Aynı gün 0 312 207 40 32 numaralı telefondan da sekreterini arıyarak, Süheyl Hocamızın maillerine bakamamasının çok normal olacağı bir süreçteyiz. Kendilerine suheyl.batum@chp.org.tr adresinden gün içinde bir mail gönderdim, siz sekreteriyle de konuyu paylaşmak istedim, dememe çok ilgili ve kibar bir sesle yanıt aldım. Telefon numaramı alarak, teşekkür ederek bu konuşmaya noktayı bırakırken karşı taraf, ben de:
- Olumlu veya olumsuz olması hiç önemli değil ancak geri dönmenizi çok önemsiyorum hanımefendi, iyi günler.
Diyerek telefonumu kapattım. Sizce de geri dönerler mi acaba? Olumlu veya olumsuz olması hiç farketmeyecek, geri dönseler de dönmeseler de gelişmeleri, bu paylaşımımın altına ekleyerek, sizlerle de paylaşacağım.
Sevgiyle kalın dostlar:))
Mail metnim aynen şöyleydi, buraya kopyalıyorum:
Sayın Süheyl Batum;
Milletvekilliği aday adaylığı başvuru kurallarını en geç açıklayan CHP oldu. Kadının üzerinden yapılan siyasetle, toplumda zaten ikinci sınıf vatandaş olan kadını, bir de eve kapatma girişimlerinden çok rahatsızlık duymaktayım.
Dediğiniz gibi kadın, genç ve engellilerin dosya ücreti biz emekçilerin de altından kalkabileceği değerde olsaydı. Aday adaylığı başvurumu yapmak istiyordum.
PM kararınıza göre belirlenen kadınlar için 2000. 00 TL düşündürücü, çünkü yok!
Siyasetin, zenginlerin ve erkeklerin tekelinde olmasını şidettle kınıyorum.
Eğer taksitlendirmeyi kabul ederseniz dosya tesliminde ilk 500.00 TL yi bankaya yatırdıktan sonra, aday sıralamasında yer alamasam da, geri kalanını üç aylığımdan üç ayrı takside bölerek ödemeyi kabul ediyorum.
Emekli olunca ilçe örgütümde kontenjendan değil, bizzat ilçe kongresi çalışmalarına katılarak, üç dönem tarafıma verilen eğitim sekreterliği sorumluluğum oldu. 18.Nisan.1999 daki genel seçimlerde, son anda görevimden istifa ederek Tire'den CHP Belediye Başkan Aday Adaylığımı açıklamıştım. İkinci bir aday adayı çıkmadı zaten, üzgünüm çok uzakta da olsa kazanmanın adına yeşil ışık yokken erkekler elini taşın altına sokmayacak kadar akıllılar:((
Bu sorumluluğu partili olmanın gereği göğüslemeye karar vermiştim. İlçem sağın kalesi konumundadır, benden sonraki 2 dönemde üst üste Bakanımız Halil Çulhaoğlu'nun adaylık sürecinde bile biz belediyeyi alamamıştık.
En son yerel seçimlerde de İzmir'de CHP adına belediyeyi alamayan tek ilçe olarak Türkiye'nin gündemine gelebilmiştik:((
Kadınsız demokrasi olmaz; % 9 temsille de kadın zaten var sayılmaz.
''Atatürk Türkiyesinde bunun % 50 olması gerekir'' tarafınıza ait bir söz...
Gerçekleşmesi umuduyla, saygılarımı sunarım.
Sizi takdirle takip ediyor ve CHP adına aldığınız sorumluluktan dolayı, gurur duyuyorum.
Aktif çalıştığım dönemlerde de aynı saygı ve duyguyu Sn. İnal Batu ve Sn. Hakkı Akalın için duyuyordum. Kendileriyle birlikte çalışma olanağı bulmam onurumdur.
Belediye Başkan Adaylığım içinse çocuklarımdan öteye torunlarıma bırakacağım miras olarak algılıyorum demiştim.
Kazanamayacak noktadaki adaylık sorumluluğuma!
'' kurbanlık koyun'' yaklaşımını yapanlara karşı...
Geriye sayım başladı, taksitlendirmeyi kabul etmeniz halinde, başvurumu yapmak istiyorum.
TÜRKİYE LAİK, DEMOKRAT VE DE HUKUK DEVLETİDİR!
Öyle de kalması adına, Cumhuriyet Kadını olarak sonuna kadar mücedelenin içinde var olacağım.
Temsil hakkımı kullanamasam da...
Saygılarımla!

Hiç yorum yok: